خاصیت دلربا: موثر برای آلرژی ها ، اگزما ، آلودگی های پوستی ، آکنه ، شوره سر ، ریزش اشک ، خوشرویی ، بردباری ، مسلط شدن به زندگی. - سنگ متولدین ماه مرداد ، شهریور ، آذر ، دی ، بهمن .
هم گردنبند هم دستبند!
چرا پول اضافه بدهید ؟
با هنرمندی خودتان !
با سلیقه خودتان !
با خاصیت درمانی.
ابتکاری جدید و مدرن.
تنوعی جدید و به روز.
اصل بودن اجناس ما شعار ماست.
هدیه ای خوب به آنهایی که برای شما مهم اند.
گردنبند و دستبند مورد علاقه خودتان را خودتان طراحی کنید، سنگ ، نخ مخصوص و قفل مربوطه از ما سلیقه از شما.
شما می توانید با خرید دو مدل سنگ مختلف از این رشته ها و ابتکار خودتان گردنبند یا دستبندی جدید از چند سنگ درست کنید که البته ما نخ مخصوص و قفل مخصوص آن را در اختیار شما قرار می دهیم و بعد شما می توانید برای خود و یا حتی دیگران گردنبند و دستبندهایی زیبا از سنگهایی با خواص درمانی و شفابخشی درست کنید و اطرافیانتان را متحیر کنید.
ویژه مشکل پسندان و آنهایی که سلیقه و مهارت خود را قبول دارند.
این قیمت با توجه به اصل بودن واقعا ارزان و مناسب است.
قیمت فروش این کالا از 5% تا 35% نسبت به قیمت فروش ما در مغازه خودمان در تهران ارزان تر است.
5 سال تجربه و سابقه درخشان در فروش انواع مختلف جواهرات سنگ و زیورآلات و لوازم تزئینی با کالاهایی از ایران و چند کشور خارجی دیگر خود نشان بر شناخته شده بودن برند و کالای ما می باشد و اینها همه نشان بر خرد و اعتماد خریداران ما دارد.
مغازه ما در تهران است پس فروش ما فقط اینترنتی نیست و این خود تضمینی و اطمینانی دیگر برای شما می باشد.
بازی تک تیر انداز: جنگجوی نامرئی - Sniper: Ghost Warrior
تعداد: 1DVD
توضیحات: Sniper: Ghost Warrior بازی شخص اول شلیک کننده فوق العاده زیبایی می باشد که توسط کمپانی City Interactive برای علاقمندان بازی های ژانر شلیک کننده که تک تیر انداز در آنها یکی ازمحبوبترین کلاس ها می باشد طراحی و ساخته شده است. در بازی Sniper: Ghost Warrior که بر مبنای مخفی کاری می باشد شما در نقش دو کاراکتر برای ماموریت های مختلف خواهید بود که از کاراکتر تک تیرانداز برای ماموریت ها و عملیات های مخفیانه استفاده کرده و برای ماموریت هایی که نیازمند مبارزه مستقیم و رودررو می باشد از یک کاراکتر نیروی دلتا بهره می برید. داستان اصلی بازی در مورد یک واحد عملیات ویژه می باشد که به کشوری خیالی به نام Isla Trueno، که حکومت دموکراتیک آن توسط نیروهای دشمن دولت برکنار شده اند اعزام می شوند و وظیفه این تیم آموزش و کمک به شورشیان آن کشور برای نبرد متقابل از طریق حمله به نیروهای دشمن در ماموریت های تک تیراندازی و هجومی می باشد. در این بازی شما از چهار اسلحه تک تیرانداز Stoner SR-25 ،SVD ،MSG-90 و AS50 به علاوه مین های ضد نفر، بمب های پلاستیکی سی - ۴، چاقو های پرتابی با قابلیت استفاده مجدد پس از پرتاب وسلاح های کمری مختلف برای نابودی نیروهای دشمن و کمک به شورشیان استفاده می نمایید.
ویژگی های بازی Sniper: Ghost Warrior:
- واقعی ترین تجربه سبک تک تیراندازی
- استفاده از سیستم فوق پیشرفته وضعیت حرکت گلوله برای محاسبه عوامل مثر محیطی مانند باد، باران، مه و جاذبه و نیز مدیریت نفس کشیدن و حتی ضربان قلب خود برای افزایش دقت شلیک
- مسیریابی مسیر شلیک گلوله در حین شکافتن لایه های هوا به سوی هدف
- گیم پلی غیرخطی که به شما اجازه می دهد تا تصمیم بگیرید چگونه مایل به نزدیک به موقعیت می باشید
- مبارزات ممکن است در چندین سری مختلف که به بازی کننده آزادی برای اکتشاف محیط را می دهد کامل شوند
- تنوع گونه های ماموریت ها از نوع تک تیراندازی از فاصله دور تا مبارزات نزدیک با قابلیت گذاشتن تله های انفجاری و عملیات های نفوذی
- و ...
کمپانی سازنده: City Interactive
محدوده سنی: M
امتیاز بازی: 6.2
حداقل سیستم مورد نیاز:
Windows XP with latest service pack installed or windows vista
Intel Pentium(4) 2.4 GHz or AMD Athlon 3000
1 GB RAM and ,256 Mb of graphic memory
6 GB Hard Drive Space
لینک تایید بازی توسط ارشاد:
http://ircg.ir/sn/foreignerGames/pt/list/pn/7/sortBy/id/st/DESC?sn=foreignerGames&search%5Btitle%5D=sniper
شماره مجوز 155/3685354
بخش اول این مجموعه (سیاره ها) شامل دو dvd می باشدکه در دی وی دی دوم به این موضوع پرداخته خواهد شد :
dvd 1(دنیاهای گوناگون): در دوم ژانویه 1959, در حالی که عمر عصر فضا تنها به یک سال می رسید, اتحاد جماهیر شوروی لونیک یا "ماه کوچک" را به فضا پرتاب کرد . پس از چند ساعت از پرتاب , مشخص شد که لونیک به هدفش نخواهد رسید و منحرف می شود ...
خشکی ها : در سال 1979 یک فضا پیمای روباتیک بر فراز سیاره مشتری پرواز کرد. در آنجا او جسمی ناشناخته به اندازه ماه زمین پیدا کرد. در آن دنیای کوچک , این فضا پیما چیزی باور نکردنی را مشاهده کرد ...
dvd2 (غولها) : در آگوست سال 1977 , دو فضا پیما به نام های وویجر (Voyager) سفری باور نکردنی را آغاز کردند. اگر آنها می توانستند از خطرات میلیارد ها مایل مسیر فضایی در گذرند , به کراتی دور دست و غریب دست می یافتند...
(ماه) : در دوازدهم سپتامبر 1959 , دانشمندان فضایی جوان اتحاد جماهیر شوروی در حال آماده شدن برای پرتاب کاوشگری به نام لونیک 2 (Lunik 2) بودند. مقصد آن ماه بود . اگر این فضا پیما به مقصد می رسید , برای نخستین بار بود که بشر سیاره ای دیگر را لمس می کرد.
موضوع:بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران
تعداد صفحات:200
Word نوع فایل:
فهرست مطالب این پایان ناهه
چکیده
فصل یکم : مقدمه پژوهش
1-1- عنوان تحقیق:
1-2- مقدمه
1-3- بیان مساله:
1-4- اهمیت و ضرورت پژوهش
1-5- اهداف پژوهش:
الف- هدف کلی:
ب - اهداف جزئی:
1-6- پرسشهای پژوهش:
الف- اصلی:
ب- فرعی:
1-7- متغیرهای پژوهش:
متغیر پیش بین:
متغیر ملاک:
متغیر تعدیل کننده
متغیر کنترل
1-8- تعاریف علمی واژه ها:
1-9- تعاریف عملیاتی واژه ها:
فصل دوم : بررسی پیشینه پژوهش
مقدمــه
الف- بررسی نظریهها
2-1- ارتباطات
2-1-1- اهمیت ارتباطات
2-1-2- تعاریف ارتباطات
2-1-3- فرآیند ارتباط
2-1-3-1- منبع
2-1-3-2- رمزگذاری
2-1-3-3- وسیله
2-1-3-4- رمزگشایی
2-1-3-5- دریافت کننده
2-1-3-6- بازخورد
2-1-4- مسیر ارتباطات
2-1-4-1- ارتباطات عمودی
الف- مسیر رو به پایین
ب- ارتباطات رو به بالا
2-1-4-2- ارتباطات در سطح افقی
2-1-5- مدل ارتباطات
2-1-6- اصول ارتباطات
2-1-7- ارتباطات سازمانی از دیدگاه مکاتب مختلف مدیریت
2-1-7-1- دیدگاه کلاسیکها در مورد ارتباطات:
2-1-7-2- نظریه نئوکلاسیکها و ارتباطات
2-1-7-3- دیدگاه سیستمی در مورد ارتباطات
2-1-7-4- دیدگاه اقتضایی و ارتباطات
2-1-7-5- دیدگاه مراودهای یا تعاملی در مورد ارتباطات
2-1-8- اثربخشی در ارتباطات میان فردی
2-1-9- ویژگیهای اثربخشی
2-1-9-1- گشودگی
2-1-9-2- همدلی
2-1-9-3- حمایتگری
2-1-9-4- مثبت گرایی
2-1-9-5- تساوی
2-1-9-6- همانندی «تشابه با هم» و «تخالف با هم»
2-1-10- موانع ارتباطی
2-2- قدرت
2-2-1- اهمیت قدرت
2-2-2- تعاریف قدرت
2-2-3- قدرت در سطوح مختلف سازمان
2-2-3-1- قدرت در سطح عمودی
2-2-3-1-1- منابع قدرت مدیران ردهی عالی سازمان
2-2-3-1-2- منابع قدرت مدیران رده میانی سازمان
2-2-3-1-3- منابع قدرت مدیران ردهی پایین سازمان
2-2-3-2 - قدرت در سطح افقی
2-2-4- روابط قدرت
2-2-4-1- رابطه صف و ستاد
2-2-4-2- تشکیل دستهها و ائتلاف
2-2-5- منابع قدرت بر اساس پژوهشهای فرنچ و راون
2-2-6- انواع رویکردها به قدرت
2-2-6-1- راسل و قدرت:
2-2-6-2- هیکس، گولت و قدرت:
2-2-6-3- گالبرایت و قدرت:
2-2-6-4- اتزیونی و قدرت:
ب- پیشینه پژوهشهای انجام شده
2-3- پژوهشهای پیرامون ارتباطات سازمانی
2-3-1- پژوهشهای انجام شده در داخل کشور:
2-3-2- پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور:
2-4- پژوهشهای پیرامون منابع قدرت
2-4-1- پژوهشهای انجام شده در داخل کشور
2-4-2- پژوهشهای انجام شده و در خارج از کشور
نتیجه گیری کلی
فصل سوم: روش پژوهش
3-1- جامعه آماری
3-2- گروه نمونه
3-3- روش و طرح نمونهبرداری
3-4- حجم نمونه
3-5- ابزار گردآوری دادهها
3-5-1- پرسشنامه اثر بخشی ارتباطات سازمانی
3-5-2- پرسشنامه منابع قدرت «شرایخیم و هینکین»
3-6- تعیین روایی و اعتبار پرسشنامه
3-6-1- روایی
3-6-2- اعتبار
3-7- نوع مطالعه (روش گردآوری دادهها-
3-8- طرح پژوهش و روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم : یافتههای پژوهش
مقدمــه
تبدیلهای انجام شده بر روی متغیرها جهت تغییر مقیاس:
4-1- توصیف دادهها:
4-1-1- توصیف مولفه های منابع قدرت:
توصیف منابع قدرت بر حسب قدرت غالب مدیران:
4-1-2- توصیف مؤلفههای اثربخشی ارتباطات سازمانی
4-1-3- توصیف سایر دادهها
4-2- تجزیه و تحلیل دادهها بررسی فرضیات
4-2-1- نتایج و یافتههای سوالهای پژوهشی
فصل پنجم: تفسیر و استنتاج نتایج پژوهش
5-1- تجزیه و تحلیل نتایج پژوهش
5-2- محدودیتهای پژوهش
5-3- پیشنهادها
5-3-1- پیشنهاد به برنامهریزان:
5-3-2- پیشنهاد به پژوهشگران :
فهرست جداول
جدول 2-1: منابع قدرت مدیران ردهی پایین سازمان
جدول 2-2- اولویت شایستگیهای مورد نیاز مدیران تربیت بدنی
جدول شماره 2-2-: مقایسه شایستگیهای مورد نیاز مدیران و کارآموزان تربیت بدنی
جدول شماره 2-3- مقایسه شایستگیهای مدیران باشگاههای ورزشی
جدول شماره 3-1: امتیاز گزینههای مختلف در روش پنج گزینهای
جدول شماره 3-2: امتیاز گزینههای مختلف در روش پنج گزینهای
جدول 3-3 : دستهبندی سوالهای پرسشنامه منابع قدرت
جدول 4-1-1- میانگین و انحراف معیار منبع قدرت پاداش
جدول 4-1-2- میانگین و انحراف معیار منبع قدرت اجبار
جدول 4-1-3- میانگین و انحراف معیار منبع قدرت قدرت قانون
جدول 4-1-4- میانگین و انحراف معیار منبع قدرت تخصص
جدول 4-1-5- میانگین و انحراف معیار منبع قدرت مرجعیت
جدول 4-1-6- جدول توزیع فراوانی منابع قدرت سازمانی
جدول 4-1-7- جدول توزیع فراوانی منبع قدرت پاداش
جدول 4-1-8- جدول توزیع فراوانی منبع قدرت اجبار
جدول 4-1-9- جدول توزیع فراوانی منبع قدرت قانون
جدول 4-1-10- جدول توزیع فراوانی منبع قدرت مرجعیت
جدول 4-1-11- جدول توزیع فراوانی منبع قدرت تخصص
جدول 4-1-12- میانگین و انحراف معیار ارتباطات اثر بخش
جدول 4-1-13- میانگین و انحراف معیار بازخورد
جدول 4-1-14- میانگین و انحراف معیار تعدد کانالهای ارتباطی
جدول 4-1-15- میانگین و انحراف معیار اثربخشی ارتباطات سازمانی
جدول 4-1-16- جدول توزیع فراوانی ارتباط اثربخش
جدول 4-1-17- جدول توزیع فراوانی بازخور
جدول 4-1-18 جدول توزیع فراوانی تعدد کانالهای ارتباطی
جدول 4-1-19- جدول توزیع فراوانی اثربخشی ارتباطات سازمانی
جدول 4-1-20 جدول توزیع فراوانی مولفه اثر بخشی غالب
جدول 4-1-21- جدول توزیع فراوانی رشته تحصیلی
جدول 4-1-22 میانگین و انحراف معیار سنوات خدمت
جدول 4-1-23- میانگین و انحراف معیار سابقه مدیریت
جدول 4-1-24- جدول توزیع فراوانی مدرک تحصیلی
جدول 4-2-1- ضریب همبستگی بین منبع قدرت پاداش و اثر بخشی ارتباطات سازمانی
جدول 4-2-2- ضریب همبستگی بین منبع قدرت اجبار و اثر بخشی ارتباطات سازمانی
جدول 4-2-3- ضریب همبستگی بین منبع قدرت مرجعیت و اثر بخشی ارتباطات سازمانی160
جدول 4-2-4- ضریب همبستگی بین منبع قدرت تخصص و اثر بخشی ارتباطات
جدول 4-2-5- ضریب همبستگی بین منبع قدرت قانون و اثر بخشی ارتباطات سازمانی
جدول 4-2-6- آزمون من ویتنی برای مقایسه منبع قدرت پاداش به تفکیک رشته تحصیلی162
جدول 4-2-7- آزمون من ویتنی برای مقایسه منبع قدرت اجبار به تفکیک رشته تحصیلی
جدول 4-2-8- آزمون من ویتنی برای مقایسه منبع قدرت قانون به تفکیک رشته تحصیلی164
جدول 4-2-9- آزمون من ویتنی برای مقایسه منبع قدرت مرجعیت به تفکیک رشته تحصیلی164
جدول 4-2-10- آزمون من ویتنی برای مقایسه منبع قدرت تخصص به تفکیک رشته تحصیلی165
جدول 4-2-11 - ضریب همبستگی بین منابع قدرت و سابقه مدیریت
جدول 4-2-12- ضریب همبستگی بین منابع قدرت و سنوات خدمت
جدول 4-2-13- آزمون کروسکال والیس برای بررسی منابع قدرت در ناحیه یک
جدول 4-2-14- آزمون کروسکال والیس برای بررسی منابع قدرت در ناحیه دو
جدول 4-2-15- آزمون کروسکال والیس برای بررسی منابع قدرت در ناحیه سه
جدول 4-2-16- آزمون کروسکال والیس برای بررسی منابع قدرت در ناحیه چهار
جدول 4-2-17- آزمون کروسکال والیس برای بررسی منابع قدرت در ناحیه پنج
جدول 4-2-18- آزمون کروسکال والیس برای بررسی منابع قدرت در ناحیه شش
جدول 4-2-19- آزمون کروسکال والیس برای بررسی منابع قدرت در ناحیه هفت
فهرست نمودارها
نمودار 4-1-1- نمودار میلهای منابع قدرت سازمانی
نمودار 4-1-2- نمودار میلهای منبع قدرت پاداش
نمودار 4-1-3 نمودار میلهای منبع قدرت اجبار
شماره مجوز 155/1211411
سیاره ی آبی نام یکی از بهترین سری های مستند حیات وحش BBC درباره زندگی موجودات دریایی است. هشت قسمت ۵۰ دقیقه ای با افکت های تصویری و عکس برداری فوق العاده که تاکنون فیلمی از آنها تولید نشده بوده است.
تولید این سری مستند ۵ سال بطول انجامید و در ۲۰۰ نقطه ی دریایی مختلف فیلم برداری شده است.
این مجموعه شامل ۸ قسمت به شرح زیر است:
The Blue Planet
سیاره آبی
The Deep
عمیق
Open Ocean
اقیانوس باز
Frozen Seas
دریاهای یخ زده
Seasonal Seas
دریاهای فصلی
Coral Seas
دریاهای مرجانی
Tidal Seas
کشند یا جزر و مد دریاها
Coasts
سواحل
بیش از ۶۰ درصد از سیاره نا از آبهایی پوشیده شده که بیش از ۱٫۵ کیلومتر عمق دارند . این آبهای عمیق بزرگترین زیستگاه کره زمین را تشکیل میدهند و هنوز ناشناخته اند . با ما به سفری به اعماق دریا بیایید . به دنیایی بیگانه که تا حالا مشاهده نشده . آنجا بعضی از عجیبترین جانداران زمین را می توان یافت . تابش نور در تاریکی از ماهیان در تاریکی مطلق و گونه جدیدی که در هر بار پایین رفتن میتوان کشف کرد . تعداد کسانی که به فضا رفته اند بیشتر است از تعداد کسانی که به این آبهای عمیق آمده اند . بیایید به اعماق دریا سفر کنیم .
خاصیت فیروزه: خواص جسمی: کمک به عوارض عملکرد های نادرست کبد و غدد و تقویت چشم ها. - سنگ متولدین ماه اردیبهشت ، آذر ، دی ، بهمن ، اسفند .
خواص روحی: تقویت بنیه ، محافظت در برابر انرژی های منفی ، بهبود ارتباطات اجتماعی.
هم گردنبند هم دستبند!
چرا پول اضافه بدهید ؟
با هنرمندی خودتان !
با سلیقه خودتان !
با خاصیت درمانی.
ابتکاری جدید و مدرن.
تنوعی جدید و به روز.
هدیه ای خوب به آنهایی که برای شما مهم اند.
گردنبند و دستبند مورد علاقه خودتان را خودتان طراحی کنید، سنگ ، نخ مخصوص و قفل مربوطه از ما سلیقه از شما.
شما می توانید با خرید دو مدل سنگ مختلف از این رشته ها و ابتکار خودتان گردنبند یا دستبندی جدید از چند سنگ درست کنید که البته ما نخ مخصوص و قفل مخصوص آن را در اختیار شما قرار می دهیم و بعد شما می توانید برای خود و یا حتی دیگران گردنبند و دستبندهایی زیبا از سنگهایی با خواص درمانی و شفابخشی درست کنید و اطرافیانتان را متحیر کنید.
ویژه مشکل پسندان و آنهایی که سلیقه و مهارت خود را قبول دارند.
این قیمت واقعا ارزان و مناسب است.
قیمت فروش این کالا از 5% تا 35% نسبت به قیمت فروش ما در مغازه خودمان در تهران ارزان تر است.
5 سال تجربه و سابقه درخشان در فروش انواع مختلف جواهرات سنگ و زیورآلات و لوازم تزئینی با کالاهایی از ایران و چند کشور خارجی دیگر خود نشان بر شناخته شده بودن برند و کالای ما می باشد و اینها همه نشان بر خرد و اعتماد خریداران ما دارد.
مغازه ما در تهران است پس فروش ما فقط اینترنتی نیست و این خود تضمینی و اطمینانی دیگر برای شما می باشد.
تعداد موجودی محصول: زیاد