The Use of Customer Portfolio Theory کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری
مشتری
فهرست مطالب
عنوان صفحه
معرفی ................................................................................................................................ 1
تحلیل سبد سرمایه گذاری مشتری ............................................................................. 2
قابلیت سوددهی مشتریان به عنوان مبنایی برای طرح سرمایه گذاری ............... 6
اهداف تحقیقات ......................................................................................................... 8
روش شناسی ............................................................................................................... 9
تحلیل ......................................................................................................................... 10
ساختار سبد سرمایه گذاری ها ................................................................................ 11
قابلیت سوددهی مشتری/ قدرت درک شده ارتباط ............................................ 12
قابلیت سوددهی مشتری .......................................................................................... 12
قدرت ارتباطات دریافت شده ................................................................................. 17
تصمیم ........................................................................................................................ 19
نتایج ................................................................................................
Introduction
Portfolio theory was first developed to be
used in financial investment decision making
during the 1950s (Markowitz, 1952). The
main inputs for portfolio evaluation in
financial investment decisions were
postulated as being “expected return” and
“degree of risk”. Portfolio theory has,
however, since been applied in areas other
than finance. The initial area of application
was in auditing product programs (Marvin,
1972), where individual products or groups
of products were analyzed in terms of their
current and future market share, sales,
volume, costs and investment requirements.
Subsequently, the portfolio approach received
increasing attention from corporate strategists
(Ansoff and Leontiades, 1976; Hedley, 1977;
Hofer and Schendell, 1978; Wind and
Douglas, 1981) all of whom have been
primarily concerned with the classification
of products and/or businesses on certain key
dimensions in order to assist in the
achievement of corporate strategic objectives.
Key dimensions have included market share,
market growth, market attractiveness and
competitive position depending on which
model has been offered. Regardless of the
dimensions used, the basic idea is that the
positions of the units on the grid should
determine the formulation of the most
appropriate strategy.
Portfolio theory is essentially concerned,
therefore, with facilitating decisions in the
allocation of finite resources among different
assets, be it financial investments, products
or strategic business units. These finite
resources may be used in alternative ways
to achieve agreed objectives.
There have also, however, been many
critics of portfolio theory, who have
suggested that a portfolio simply facilitates
visualization rather than serving as an
analytical and prescriptive tool in itself.
In other words, critics say that portfolio
analyses do not provide strategic answers for
resource allocation and strategy formulation.
They do stress, however, that they can aid
decision making but would have to be used
with caution.
Customer Portfolio Analysis
The application of portfolio theory to
customers is a more recent phenomenon.
In theory, marketers can check the basic
soundness of each customer against its
جهت خرید این مقاله کامل که در 24 صفحه ترجمه شده و به همراه متن اصلی عرضه می شود .
بیشتر مردم در مورد چگونگی بازی شرنج آشنا هستند ما تعداد کنی می توانند خوب بازی کنند. این مجموعه چندین روش صروری را برای بهبود بازی به ارایه می کند.
در این مجموعه که توسط شبکه بی بی سی تهیه شده دن کینگ و رای کین به شما آموزش میدهند که چگونه بازی را شروع کنید ادامه دهید و تمام کنیدو با استفاده از تکنیکهای شطرنج مانند فورکس و پینس حریف خودتان را سر در گم کنید.
این مجموعه قابل اجرا در تمامی دستگاه های پخش DVD خانگی می باشد و در قالب یک دی وی دی ارایه می گردد.
شماره مجوز : 155/65333245
این مجموعه شامل سه دی وی دی با دوبله فارسی می باشد که دی وی دی اول به این موضوع می پردازد :
بزرگترین ساحل مرجانی دنیا-THE GREAT BARRIER REEF-
جواهراتی زنده که در زیر سطح اقیانوس استرالیا هستند و آنقدر بزرگند که از بالای آب نیز دیده می شوند.دربین آنها آکواریومی بزرگ وجود دارد که نمونه آن را هرگز روی زمین نمی بینید. دانشمندان حدود 1500 گونه ماهی را در اینجا تخمین زده اند . مرجانهای دریایی اینجا به اندازه نصف تگزاس هستند ...
دیگر دی وی دی های این مجموعه عبارتند از :
DVD2:آلاسکا - ALASKA
آلاسکا مکانی است که تاریخ خارق العاده ای از سیاره ما را در بر دارد. هر چیزی که در اینجاست توسط حرکت مداوم یخها شکل گرفته است . تنها در عرض 24 ساعت یک توده یخ می تواند به اندازه 80 فوت حرکت کند 20000 ترلیون تن یخ حیرت آور هر روز در اطراف آلاسکا حرکت می کنند ...
DVD3:هاوایی - HAWAII
جزایر هاوایی یک مکان منحصر به فرد و خارق العاده است که در آن آب و آتش در کنار هم قرار دارند و هرجا که نگاه می کنید قدرت طبیعت را مشاهده می نمایید . یک آفرینش زیبا و حیرت انگیز که گویی در آزمایشگاه ایجاد شده است ...
همان طور که می دانید امروزه سیستم های فناوری اطلاعات در تمامی بخش های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند ، در این زمینه خلا ای که به ویژه در کشور ما مشاهده می شود کمبود مدیران فناوری اطلاعات کارکشته و زبردست می باشد .
در راستای اهداف آموزشی خود تصمیم به ارائه مجموعه ای بسیار عالی در زمینه آموزش مدیریت فناوری اطلاعات گرفتیم ، شما می توانید با دنبال کردن این مجموعه آموزش به یکی از بزرگترین مدیران فناوری اطلاعات بدل شوید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Career Academy است که بر روی 1 حلقه DVD به مدت زمان 5 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مدیریت فناوری اطلاعات آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات شامل 1 درس
آشنایی با ITIL و ITSM ( پیاده سازی سیستم های فناوری اطلاعات و عملیات وابسته ) شامل 15 درس
آموزش جامع مدیریت در سطح خدمات رسانی شامل 10 درس
آموزش مدیریت ظرفیت ( Capacity ) شامل 9 درس
آموزش مدیریت در دسترس بودن سرویس در تمام اوضاع شامل 9 درس
آموزش مدیریت پیوستگی خدمات رسانی سیستم های فناوری اطلاعات شامل 9 درس
آموزش مدیریت مالی و تجاری خدمات رسانی IT شامل 9 درس
آموزش مدیریت رخداد های غیر منتظره شامل 10 درس
آموزش مدیریت مشکلات بوجود آمده در خدمات رسانی سیستم های IT شامل 10 درس
آموزش مدیریت پیکربندی سیستم های فناوری اطلاعات شامل 10 درس
آموزش مدیریت تغییرات سیستم های فناوری اطلاعات شامل 9 درس
آموزش مدیریت فرایند Release شامل 8 درس
آموزش در رابطه با دفاتر و پرسنل IT سازمان ها شامل 20 درس
مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه DVD
مدت زمان آموزش 5 ساعت !
محصول موسسه آموزشی Career Academy
به روز باشید تا متفاوت شوید
جدیدترین گردنبند مدل فشن برای مجالس و تمام جشن ها
زیبایی خیره کننده ،این گردنبند ها را امتحان کنید
فوق العاده شیک و زیبا
برای دختر خانم های خوش سلیقه
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران امروزی
تقدیم به خانم های مشکل پسند
هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید
آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید.گردن زیبای شماست....
دانشگاه های رایگان
شرایط و ملزومات اخذ پذیرش و بورس تحصیلی در هر کشور (آمریکا،کانادا،سوئد،مالزی،هندو..) به صورت پله به پله از اخذ مدرک زبان TOEFL، IELTS و نامه نگاری با اساتید تا اخذ پذیرش و بورس تحصیلی
- چگونه نظر اساتید را به خودمان جلب کنیم و از آنها بورس تحصیلی بگیریم؟
- در نامه چه بنویسیم؟
-نحوه نوشتن رزومه ، SOP و توصیه نامه.
- در معرفی بر روی هوش و استعداد خود تاکید کنیم یا بر روی پشتکار خود؟
-ده ها نمونه رزومه(CV)، پروپوزال و SOP موفق از دانشجویانی که موفق به اخذ بورس تحصیلی و پذیرش از بهترین دانشگاه های آمریکا و اروپا شده اند.
-هزینه های زندگی دانشجویی در هر کشور.
-معرفی دانشگاه های رایگان دنیا در مفطع کارشناسی ارشد.
-معرفی کشور هایی که دانشجویان در آنها اجازه کار دارند.
-لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هر کشور تا هر مقطع تحصیلی.
-روش های کم رنگ کردن معدل پایین در پیش چشم دانشگاه مورد نظر!
-معرفی کتاب ها و مراجع معتبر برای آمادگی آزمون های TOEFL و IELTS
و هرچه که برای ورود به یک کشور خارجی به عنوان دانشجو باید بدانید...