فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده .............................................................................................................................................. 1
فصل اول : طرح تحقیق
1-1 مقدمه ...................................................................................................................................... 3
2-1 موضوع تحقیق ........................................................................................................................ 3
3-1 بیان مساله................................................................................................................................. 4
4-1 اهمیت و ضرورت تحقیق ........................................................................................................ 4
5-1 اهداف تحقیق .......................................................................................................................... 5
6-1 محدود زمانی و مکانی تحقیق.................................................................................................. 5
7-1پیشینه تحقیق............................................................................................................................. 5
1-7-1 تحقیقات داخلی .................................................................................................................. 5
2-7-1تحقیقات خارجی ................................................................................................................. 8
3-7-1 جمع بندی نتایج تحقیقات .................................................................................................... 10
8-1 تعاریف مربوط به هویت........................................................................................................... 11
9-1 موانع و تنگناهای تحقیق .......................................................................................................... 14
فصل دوم : مبانی و چارچوب نظری ............................................................................................... 16
1-2 مقدمه ...................................................................................................................................... 17
2-2 مباحث نظری .......................................................................................................................... 17
1-2-2 دورکیم ................................................................................................................................ 17
2-2-2 پارسونز ................................................................................................................................. 18
3-2-2 ماکس وبر ............................................................................................................................. 20
4-2-2 کنش متقابل نمادی................................................................................................................ 22
5-2-2 کولی ..................................................................................................................................... 23
6-2-2 مید ........................................................................................................................................ 24
7-2-2 گافمن.................................................................................................................................... 26
8-2-2 نظریه هویت (بورک) ............................................................................................................. 27
عنوان صفحه
3-2 چارچوب نظری مورد استفاده تحقیق ...................................................................................... 30
4-2 پرسشهای تحقیق .................................................................................................................... 31
5-2 فرضیات تحقیق ...................................................................................................................... 31
6-2 الگوی نظری و تحلیلی تحقیق.................................................................................................... 32
فصل سوم : روش تحقیق .............................................................................................................. 34
1-3 مقدمه .................................................................................................................................... 35
2-3 نوع تحقیق.............................................................................................................................. 35
3-3 تعریف نظری وعملی متغیرهای تحقیق................................................................................... 35
1-3-3 تعریف نظری متغیرهای تحقیق .......................................................................................... 35
2-3-3 تعریف عملی متغیرهای تحقیق............................................................................................ 38
4-3 متغیرهای مستقل و وابسته ....................................................................................................... 42
5-3 شاخص سازی متغیر های تحقیق ............................................................................................. 43
1-5-3 شاخص سازی متغیرهای مستقل .......................................................................................... 43
2-5-3 شاخص سازی متغیرهای وابسته .......................................................................................... 45
6-3 قابلیت اعتماد شاخص ها (الفای کرانباخ) .................................................................................. 46
7-3 اعتبار تحقیق ............................................................................................................................. 47
8-3 جامعه آماری................................................................................................................................ 47
9-3 تعیین حجم نمونه و شیوه نمونه گیری....................................................................................... 48
1-9-3 تعیین حجم نمونه .................................................................................................................. 48
2-9-3 شیوه نمونه گیری ................................................................................................................... 49
10-3 واحد تحلیل.............................................................................................................................. 50
11-3 تکنیک ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات .............................................................. 50
12-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات............................................................................................... 50
فصل چهارم : یافته ها و دستاوردهای تحقیق...................................................................................... 51
1-4 مقدمه........................................................................................................................................ 52
2-4 توصیف دستاوردهای تحقیق ..................................................................................................... 52
1-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس جنس ..................................................................... 52
عنوان صفحه
2-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس پایه تحصیلی ........................................................ 53
3-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس رشته تحصیلی....................................................... 53
4-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات پدر...................................................... 54
5-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات مادر...................................................... 54
6-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس در آمد ماهانه خانواده............................................. 55
7-2-4 بررسی میزان رضایت از خود دانش آموزان ......................................................................... 57
8-2-4 بررسی میزان تایید دیگران .................................................................................................... 58
9-2-4 بررسی میزان درونی کردن ارزشها ....................................................................................... 59
10-2-4 بررسی میزان هماهنگی ارزشهای گروهی ........................................................................ 60
11-2-4 بررسی میزان پایگاه اقتصادی - اجتماعی دانش آموزان ......................................................... 61
12-2-4 بررسی میزان هویت دینی دانش آموزان ............................................................................ 62
13-2-4 بررسی میزان هویت خانوادگی دانش آموزان ..................................................................... 63
14-2-4 بررسی میزان هویت ملی دانش آموزان ............................................................................... 64
15-2-4 بررسی میزان هویت اجتماعی دانش آموزان ....................................................................... 65
فصل پنجم : تحلیل و تبیین دستاوردهای تحقیق................................................................................ 66
1-5 مقدمه........................................................................................................................................ 67
2-5 آزمون فرضیات......................................................................................................................... 67
1-2-5 آزمون فرضیه 1: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت اجتماعی» دانش آموزان ..................... 67
1-1-2-5 آزمون فرضیه 1/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت دینی» دانش آموزان ........................ 68
2-1-2-5آزمون فرضیه 2/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت خانوادگی» دانش آموزان.................. 68
3-1-2-5 آزمون فرضیه 3/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت ملی» دانش آموزان ......................... 69
2-2-5آزمون فرضیه 2 : بررسی رابطه بین «پایگاه اقتصادی – اجتماعی» و« هویت اجتماعی».... 69
1-2-2-5 آزمون فرضیه 1/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت دینی» ............. 70
2-2-2-5 آزمون فرضیه 2/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت خانوادگی» ..... 70
3-2-2-5 آزمون فرضیه 3/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت ملی» ............... 71
3-2-5 آزمون فرضیه 3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت اجتماعی» ........................ 71
1-3-2-5 آزمون فرضیه 1/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت دینی» ............................. 71
عنوان صفحه
2-3-2-5 آزمون فرضیه 2/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت خانوادگی»...................... 72
3-3-2-5 آزمون فرضیه 3/3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت ملی»................................ 72
4-2-5 آزمون فرضیه 4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت اجتماعی»................................. 73
1-4-2-5 آزمون فرضیه 1/4: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت دینی» ................................... 73
2-4-2-5 آزمون فرضیه 2/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی» ..................................... 74
3-4-2-5 آزمون فرضیه 3/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی» .................................... 74
5-2-5 آزمون فرضیه 5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت اجتماعی» .................. 74
1-5-2-5 آزمون فرضیه 1/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت دینی» ....................... 75
2-5-2-5 آزمون فرضیه 2/5: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت خانوادگی» ................ 75
3-5-2-5 آزمون فرضیه 3/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت ملی» ......................... 76
6-2-5 آزمون فرضیه 6 : بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت اجتماعی»........ 76
1-6-2-5 آزمون فرضیه 1/6: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت دینی»............. 77
2-6-2-5 آزمون فرضیه 2/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت خانوادگی»..... 77
3-6-2-5 آزمون فرضیه 3/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت ملی»............. 78
3-5 تحلیل چند متغیری (رگرسیون چندگانه) .................................................................................. 78
1-3-5 تحلیل چند متغیری هویت دینی ........................................................................................... 78
2-3-5 تحلیل چند متغیری هویت خانوادگی ....................................................................................... 80
3-3-5 تحلیل چند متغیری هویت ملی............................................................................................... 82
4-3-5 تحلیل چند متغیری هویت اجتماعی..................................................................................... 84
4-5 تحلیل مسیر............................................................................................................................... 86
فصل ششم : نتیجه گیری و پیشنهادها .............................................................................................. 92
1-6 خلاصه تحقیق ............................................................................................................................ 93
2-6 جمع بندی و نتیجه گیری .......................................................................................................... 94
3-6 پیشنهادها..................................................................................................................................... 99
فهرست منابع و ماخذ ........................................................................................................................ 102
پیوست
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول1-3 میزان آلفای کرانباخ ........................................................................................................ 47
جدول 2-3 میزان دانش آموزان در حال تحصیل در مقطع متوسطه نیشابوربه تفکیک جنس ،
رشته و پایه تحصیلی............................................................................................................................ 48
جدول 3-3 توزیع حجم نمونه به تفکیک پایه تحصیلی و جنس......................................................... 49
جدول 4-3 توزیع حجم نمونه به تفکیک جنس ، پایه و رشته تحصیلی............................................ 50
جدول 1-4 توزیع دانش آموزان بر حسب جنس ............................................................................. 52
جدول 2-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایه تحصیلی ................................................................... 53
جدول 3-4 توزیع دانش آموزان بر حسب رشته تحصیلی.................................................................. 53
جدول 4-4 توزیع دانش آموزان بر حسب تحصیلات پدر................................................................. 54
جدول 5-4 توزیع دانش آموزان بر حسب تحصیلات مادر................................................................ 55
جدول 6-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درآمد ماهیانه خانواده...................................................... 56
جدول 7-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان رضایت از خود....................................................... 57
جدول 8-4 توزیع دانش آموزان بر حسب مورد تایید دیگران بودن.................................................. 58
جدول 9-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درونی کردن ارزشها ...................................................... 59
جدول10-4 توزیع دانش آموزان بر حسب هماهنگی ارزشهای گروهی............................................ 60
جدول11-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایگاه اقتصادی اجتماعی.................................................. 61
جدول12-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت دینی............................................................ 62
جدول13-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت خانوادگی.................................................... 63
جدول 14-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت ملی............................................................ 64
جدول15-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میز ان هویت اجتماعی..................................................... 65
جدول 1-5 آزمون تفاوت میانگین هویت اجتماعی بر حسب جنس.................................................. 67
جدول 2-5 آزمون تفاوت میانگین هویت دینی بر حسب جنس ..................................................... 68
جدول 3-5 آزمون تفاوت میانگین هویت خانوادگی بر حسب جنس............................................... 68
جدول 4-5 آزمون تفاوت میانگین هویت ملی بر حسب جنس........................................................ 69
جدول 5-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت اجتماعی................................................. 69
جدول 6-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت دینی...................................................... 70
عنوان صفحه
جدول 7-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت خانوادگی.............................................. 70
جدول 8-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت ملی......................................................... 71
جدول 9-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت اجتماعی............................................................ 71
جدول 10-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت دینی.................................................................. 72
جدول 11-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت خانوادگی........................................................... 72
جدول 12-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت ملی.................................................................. 73
جدول 13-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت اجتماعی................................................... 73
جدول 14-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت دینی............................................................ 73
جدول 15-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت خانوادگی................................................. 74
جدول 16-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت ملی.......................................................... 74
جدول 17-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت اجتماعی......................................................... 75
جدول 18-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت دینی ............................................................... 75
جدول 19-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت خانوادگی......................................................... 76
جدول 20-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت ملی................................................................. 76
جدول 21-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت اجتماعی............................................. 77
جدول 22-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت دینی................................................... 77
جدول 23-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت خانوادگی........................................... 78
جدول 24-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت ملی...................................................... 78
جدول 25-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی هویت دینی.. 79
جدول 26-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت دینی در مرحله سوم.................... 79
جدول 27-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم........................................................... 80
جدول 28-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی
هویت خانوادگی ................................................................................................................................. 81
جدول 29-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت خانوادگی در مرحله سوم........... 81
جدول 30-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم.......................................................... 82
جدول 31-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی هویت ملی.... 83
عنوان صفحه
جدول 32-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت ملی در مرحله جدول سوم.......... 83
جدول 33-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم.......................................................... 84
جدول 34-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی
هویت اجتماعی...................................................................................................................................... 85
جدول 35-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت اجنماعی در مرحله چهارم........... 85
جدول 36-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله چهارم....................................................... 86
جدول 37-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت دینی....................................... 88
جدول 38-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت خانوادگی................................ 89
جدول 39-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت ملی....................................... 90
جدول 40-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت اجتماعی................................ 91
فهرست اشکال
شکل 1-2 مدل نظام کنترل فرایند هویت ................................................................................................ 28
شکل 2-2 الگوی نظری و تحلیلی تحقیق ............................................................................................. 33
فهرست نمودارها
نمودار 1-2 رابطه چهار خرده نظام پارسونز (مدل سیبرنیتیک ) ......................................................... 20
نمودار 1-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان رضایت از خود......................................................... 57
نمودار 2-4 توزیع دانش آموزان بر حسب مورد تائید دیگران بودن...................................................... 58
نمودار 3-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درونی کردن ارزشها......................................................... 59
نمودار 4-4 توزیع دانش آموزان بر حسب هماهنگی ارزشهای گووهی............................................... 60
نمودار 5-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایگاه اقتصادی – اجتماعی................................................ 61
نمودار 6-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت دینی............................................................... 62
نمودار 7-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت خانوادگی....................................................... 63
نمودار 8-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت ملی............................................................... 64
نمودار 9-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت اجتماعی......................................................... 65
نمودار1-5 تحلیل مسیر هویت............................................................................................................ 87
این پروژه یامقاله و یا....... در 100 صفحه ,به صورت فایل word,جمع آوری شده است .
این بازی جذاب بر اساس فیلم زیبای Fast and Furious برای کنسول پلی استیشن تولید شده است که در اینجا نسخه تبدیلی آن برای کامپیوتر تقدیم علاقه مندان می شود.
[Imc:pic2]
در race با سایرین مسابقه دهید و البته مراقب باشید ماشینتان به آهن پاره تبدیل نشود!
[Imc:pic3]
[Imc:pic4]
دارای مجوز بنیاد ملی بازیهای ی رایانه ای و مناسب برای گروه سنی ۱۵ :
http://ircg.ir/sn/foreignerGames?sn=foreignerGames&search[title]=The Fast and the Furious&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88
سیستم مورد نیاز:
* ویندوز XP یا ویستا یا ۷
* CPU: Dual Core 3.4 GHz
* رم: ۲GB
* گرافیک: ۲۵۶MB
* فضای مورد نیاز روی هارد دیسک: ۳GB
دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته
انیمیشن طراحی و گرافیک
بسته کامل مجموعه نرم افزار های طراحی وب WebDesign Tools این بسته نرم افزاری شامل : Adobe Dreamweaver CS5 ME CoffeeCup DHTML Menu Builder 2.2 CoffeeCup Sitemapper 5.3.225 CoffeeCup Web Calendar 4.2 CoffeeCup Web Form Builder 8.2.206 CoffeeCup Web JukeBox 4.6.1 CoffeeCup Website Color Schemer 4.1.126 Contact Form Generator 1.7 CSS Tab Designer 2.0 Easy Button & Menu Maker Pro 2.01 JS Menu Maker 1.0.0 Microsoft Expression Studio 4 Ultimate Microsoft FrontPage 2003 SP3 PURE CSS Menu Maker 1.12 Sothink DHTML Menu 9.20.90326 Sothink Tree Menu 2.90.291 TopStyle 4.0.0.75 Tree Menu 3.2 Web Button Menu Maker 3.2 Web Gallery Wizard Pro 1.5.3113.1 WYSIWYG Web Builder 7.2.0 Xara Menu Maker 1.1
لیلی و مجنون داستانی عربی است که حقیقت یا افسانه بودن آن جای بحث دارد. در ادبیات عرب شعرهای زیادی در وصف لیلی و عشق سوزناک او وجود دارد، که به مجنون یا قیس عامری نسبت میدهند، اما ظاهراً از شاعران مختلفی بودهاست. داستان لیلی و مجنون در ادبیات فارسی نیز مشهور بودهاست، تا اینکه در سال ۵۸۴ هجری قمری نظامی گنجوی آن را به نظم درآورد. این داستان جز جانمایهٔ آن، که افسانهای عربی است، بیشترش آفریدهٔ ذهن خلاق و طبع موزون نظامی استاد بزرگ شهر گنجه است و آنچنان در ادبیات فارسی و کشورهای همسایه مورد توجه قرار گرفتهاست که پس از او ۳۸ شاعر فارسیزبان، ۱۳ شاعر ترکزبان، و ۱ شاعر اردوزبان به تقلید از نظامی، این داستان را به نظم آوردهاند.
مثنوی لیلی و مجنون شامل ۴۵۰۰ بیت است، که به سال ۵۸۴ به نام شروانشاه ابوالمظفر اخستان سروده شدهاست در این مثنوی داستان پر سوز و گداز عشق مجنون (قیس عامری) از قبیله بنی عامر و لیلی دختر سعد به رشته نظم درآمدهاست که از داستانهای مشهور عامیانه (فولکلور) تازی پیش از اسلام میباشد.
پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رک و بیپروا ، زود عکسالعمل نشان میدهد، لایق و کاردان ، عاشق قدرت ، بیصبر و طاقت ، قادر است مدّتها تنها باشد ، اهل امر و نهی ، طرّاح ، اهل هیجان ، حادثهجو ، پرتوقّع ، ریاست مآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فکر نمیکند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفکر ، دقیق ، اشتباه خود را نمیپذیرد
قیمت :6800تومان
با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی ، با شهامت ، با مطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده ، مبتکر ، مقتدر ، اهل بخشش ،اهل تنوّع ، با حس مسئولیّت ، پر انرژی ، اهل کشمکش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه، گاهی یاغی ، بی ریا ، گاهی خشک و یک دنده ، مخالف دوز و کلک ، در باطن ضعیفتر از ظاهر است ، مددکار ، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی ، هوشمند.
خود را با مد فصل جدید هماهنگ کنید.
مخصوص مشکل پسندان
برای دختر خانم های خوش سلیقه
و آقایان شیک پوش
زیبایی مدرن را آشکار کنید
قیمت :6800تومان
مکمل زیبایی و جذابیت شما
جذابیت...زیبایی و متمایز بودن را
به خودتان هدیه کنید...
مرد فروردین
رک و راست، عاشق پیشه، حسود، پرتوقع و ریاست طلب، هرگز به گذشته فکر نمیکند، رفتار و قیافهاش جوانتر از سنش بهنظر میرسد، از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.
زن فروردین
او بیش از هر زن دیگری در دنیا میتواند بدون مرد زندگی کند. دارای قابلیتهای زیادی است بطوریکه تقریبا از عهده انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست وزیری بر میآید. خوش بین است و خواهان داشتن کاری در خارج از منزل میباشد. عصبانیتهایش ظاهری و مهربانیش عمیق و واقعی میباشد
گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما یک سریال تازه به آنتن پخش سپرد که پیش از این قرار بود در ایام عید 90 پخش شود. این سریال «چهارچرخ» نام دارد و آن را جواد مزدآبادی جلوی دوربین برده است.
این کارگردان جوان باز هم یک موضوع اجتماعی را دستمایه کار خود قرار داده است. او که پیشتر موضوعات مورد علاقهاش را با آثاری چون آدمخوار و خونمردگی به تصویر کشیده بود این بار هم با اثری مشابه اما با زمینه طنز مهمانخانههای شما خواهد بود.
سریال تازه مزدآبادی داستان مردی به نام «ذبیح» را روایت میکند که علاقه عجیبی به داشتن ماشین دارد و در این راه همه تلاشش را به کار میگیرد تا پولی جمع کند تا به مدد آن بتواند ماشینی خریداری کند و به این وسیله در زندگیش تحولی ایجاد کند. او به این آرزو عمری را چایفروش لب خط بوده است. ذبیح سرانجام موفق میشود پس از مدتها پول ماشینش را جمعآوری کند اما همزمان در روز خواستگاری دخترهایش پولها به سرقت میرود و این آغاز ماجراهای «آقاذبیح» ما و دیگران است.
در این سریال طنز مجموعهای از بهترینهای طنز سینما و تلویزیون هنرنمایی میکنند. در «چهارچرخ» حمید لولایی (ذبیح)، مریم جلالی (منظر ـ همسر ذبیح)، بهنوش بختیاری (نسرین ـ دختر ذبیح)، شهرام قائدی (فضلی)، مجید یاسر (رضا)، فلامک جنیدی (مریم ـ دختر ذبیح)، اصغر سمسارزاده (پدر فضلی)، رضا توکلی (پدر رضا)، شهین تسلیمی (قدسی ـ زن همسایه)، مصطفی طاری (راننده تاکسی)، خشایار راد (جبار) و ... نقشآفرینی کردهاند.
تصویربرداری این سریال در لوکیشنهای مختلف به مدت 3 ماه به طول انجامیده است.مزدآبادی در جواب این سوال که چرا چهارچرخ را برای ساخت انتخاب کرد، به «جامجم» گفت: راستش قصه این سریال را دوست داشتم. چون یک قصه جنوب شهری بود. آدمهایش قابل باور بودند و مشکلاتی که آنها با آن درگیر بودند، آنها را قابل درک میکرد. همچنین قصه، قصه جذابی بود و به نظر من در میان سریالهای طنزی که میبینیم، چهارچرخ قصهای خانوادگی داشت که میشد در آن فضای تازهای را در زمینه کارگردانی تجربه کرد و از طرف دیگر امیدوار بود که مخاطب هم به آن روی خوش نشان دهد.
وی تصریح کرد: نگارش فیلمنامه این اثر بر عهده محمد فاضلی بوده و طرح آن را نیز سعید نعمتالله نوشته است. در ساخت این سریال سیدحسین یعقوبی (مدیر تولید و برنامهریز)، هومن سلماسی (مدیر تصویربرداری)، محمدرضا شجاعی (تهیهکننده)، احمد پولی بابایی (صدابردار)، مهدی مختاری (تدوین)، پیروز ارجمند (آهنگساز)، مجید اخشابی (خواننده)، مجید علیاسلام (طراح صحنه)، ونوس ابوذری (طراح لباس)، مجید صالحیان (طراح گریم)، مهدی برگنیل (دستیار اول کارگردان) و مهدی حیدری (عکاس) همکاری کردهاند.چهارچرخ در 15 قسمت 40 دقیقهای تهیه شده و اردیبهشت 90 از شبکه 3 سیما به روی آنتن رفت.
شماره مجوز 155/874236
مستند بسیار زیبا و هیجان انگیز حملات وحشیانه گرگ به انسان ها را با کبفیت بالا و دوبله کاملا فارسی خدمت شما دوستان عرضه می شود . این بدترین کابوس هر انسانی است که زنده زنده طعمه ی یک حیوان وحشی شود . تبدیل شدن به طعمه ای انسانی چه حالی دارد ؟ در این مستند شاهد لحظات دلخراش حمله گرگ ها ی درنده به انسان ها باشید. تمامی داستان های این مستند واقعی بوده و تصاویر و مستندات این مجموعه با کاملا شما را هیجان زده خواهد کرد ….
SAP-SAFE-Etab Ultimate Cllection 2011
طراحی و تحلیل سازه های صنعتی , ساختمانی , مخازن , پلها و ...
SAP-SAFE-Etab Ultimate Cllection 2011
SAFE
برنامه SAFE در محیط های WINDOWS 9X/ME/NT/2000?/7 قابل اجرا می باشد.
این برنامه دارای محیط گرافیکی قدرتمندی است که تمامیی عملیات مربوط به ایجاد و اصلاح مدل , بهینه سازی طرح و نمایش نتایج خروجی در آن انجام می شود.
از قابلیت های مهم برنامه می توان به الگوریتم های جدید تحلیل مدل , تولید خودکار شبکه اجزای محدود , روش حل سریع معادلات و سیستم مدیریت حجم زیاد اطلاعات اشاره کرد.
همچنین بکار گیری المانهای خمش صفحه ای دقیق , استفاده از تنشهای کل که نتایج قابل قبولی را بدون نیاز به یک شبکه اجزای محدود ریز بوجود می آورد و همچنین امکان طراحی بر اساس آیین نامه های معتبر از دیگر قابلیت هاست.
نرم افزار SAFE
Etab
نرم افزار ETAB یک نرم افزار مخصوص جهت تحلیل و طراحی سازه هاهای ساختمانی می باشد.
تمام المان های یک ساختمان برای برنامه شناخته شده می باشند.
پردازنده های طراحی برنامه بسیار کامل می باشندو تمام المان های ساختمان را می توان در این نرم افزار طراحی کرد..
این برنامه برای سیستم های ساختمانی تهیه شده است.ایده برنامه های ساختمانی 35 سال پیش مطرح شده است.در هر حال نیاز به برنامه های مخصوصی مانند ETAB
هنگامی آشکارتر شد که مهندسان سازه تحلیل های غیر خطی استاتیکی و داینامیکی را به صورت عملی مورد استفاده قرار دادند .و با پیدایش کامپیوترهای امروزی با قدرت و توان بالا این کامپیوترها برای ایجاد مدل های بزرگتر و پیچیده تر به وسیله مهندسان سازه مورد استفاده قرار گرفتند.
نرم افزار ETAB
Sap
نرم افزار SAPکه یک برنامه عمومی جهت تحلیل هر نوع سازه قابل استفاده است و هیچ محدودیتی در نوع سازه ندارد.این برنامه با دارا بودن قابلیت ها ی زیادی در مدلسازی انواع مختلف سازه می باشد.
این نرم افزار برای تحلیل سازه مانند ساختمان ها , سازه ها , سازه های صنعتی , مخازن ها , خرپاها , پلها و دیگر سازه ها به کار می رود.
ویرایش جدید نرم افزار SAP بسیار ساده است. تقسیم خودکار بار ثقلی و جانبی در ویرایش های جدید به آن اضافه شده است.
مهمترین قابلیت های تحلیلی برنامه Sap عبارتند از
شناخت المان های ساختمان و طبقات
محاسبه خوذکار جرم و مرکز جرم
انتقال بارهای ثقلی از کف به تیرها
تولید و توزیع بارهای جانبی بین طراز طبقات
مدل سازی المن های پوسته ای و رامپ ها
قابلیت های طراحی برنامهSap نیز شامل موارد زیر می باشند:
طراحی قاب های فولادی
طراحی قاب های بتونی
طراحی دیوارهای برشی
طراحی تیرهای مرکب
SAPنرم افزار
نرم افزارهای موجود در این مجموعه SAP-Safe-Etab ultimate collection 2011:
SAFE 8.1
SAFE 12
SAFE 12.1.1
SAFE 12.2
SAP2000 11
SAP2000 12
SAP2000 14