Adobe DreamWeaver Collection CS5.5 مجموعه نرم افزارهای طراحی وب سایت شرکت ادوبی
مجموعه ای از معروفترین نرم افزارهای طراحی سایت و وبلاگ
فراهم آوردن محیطی برای کد نویسی به زبان های JavaScript , PHP , ASP.net , و ..
قابلیت نصب بر روی ویندوزهای 32 و 64 بیتی و سازگاری با ویندوز سون و ویستا Seven 7 ,Vista
و ویندوز ایکس پی مناسب بهترین ویندوز Windows XP Professional 64-bit نسخه Superior با مدیریت 128 گیگابایت رم و..
در نسخه CS5.5 سرعت کار با نرم افزار افزایش یافته و یافتن پرونده ها آسانتر شده است
نمایش و اجرای صفحات وب طراحی شده در داخل برنامه کاملا شبیه سازی محیط وب
امکان استفاده از جلوه های گرافیکی بسیار زیبا ازجمله فلش و..
امکان برقراری ارتباط با دیگر ابزار و برنامه های شرکت ادوبی Adobe
این مجموعه شامل Adobe DreamWeaver 8.0 و Adobe DreamWeaver CS3 ME و Adobe DreamWeaver CS4 me و Adobe DreamWeaver CS5 me , و Adobe DreamWeaver CS5.5 است .
نام محصول : Adobe DreamWeaver Collection CS5.5 اورجینال
حجم و تعداد : 1 DVD Silver یک دی وی دی نقره ای با چاپ تمام رنگی
توضیحات : نسخه اصل با هولوگرام نقره ای و خدمات و گارانتی شرکت تولید کننده، ما تنها توزیع کننده آن به قیمت روی کالا هستیم . محصول تهیه شده ، تنها برای ارسال پستی در قابهای مقاوم ومخصوص دی وی دی مجدد بسته بندی می شود .
شماره مجوز 155/6857542
مستند مرگبارترین جانوران جهان - آمازون
دوبله فارسی
حیوانات مرگبار آمازون
National Geographic World`s Deadliest Animals: Amazon
وحشت و ترس را در این مستند بی نظیر تجربه کنید. مستندی که پیش روی شماست مربوط است به حیوانات کشنده امریکای جنوبی منطقه جنگلی آمازون. همانطور که حتما اطلاع دارید آمازون بزرگترین جنگل انبوه جهان است. در این جنگل هنوز که هنوزه هر از چند گاهی خبر یافته شدن موجودات عجیب را می شنویم. این جنگل از جمله مناطقی از جهان است که حیوانات کشنده مخصوص خود را دارد. مثلا در این مستند با خفاش خون آشامی آشنا خواهید شد که ترس را بر اندام انسان تحمیل می کند! صداهایی که در هنگام قدم زدن در این منطقه به گوش می رسد بسیار آزاردهنده و ترسناک است. در این مستند با حداقل ۱۲ گونه مختلف از کشنده ترین حیوانات این منطقه آشنا خواهید شد.
دستگاه تصفیه هوا6مرحله ای.دارای ریموت کنترل. اکسیژن ساز.3وضعیت تنظیم.
قدرت جذب و تصفیه99.8%.ازبین برنده تمام آلاینده های شهری.عواملبیماریزا
و حساسیت زا پوشش دهی90مترمربع.2سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش
مورد تایید سازمان بهداشت جهانیSGS..FDA.WHO
فهرست مطالب
عنوان
بررسی بازار سبزیجات خشک
صفحه
فصل اول(طرح تحقیق) 1
هدف و ضرورت تحقیق 2
فرضیه ی تحقیق: 3
روش تحقیق: 3
فصل دوم(ادبیات تحقیق) 4
تجارت بین الملل و کشورهای روبه توسعه 5
جایگاه صادرات غیر نفتی در اقتصاد کشور 7
آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی 7
نقش صادرات غیر نفتی در ایجاد اشتغال 8
تعریف استراتژی 10
نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی 10
الف- استراتژی جایگزینی واردات 10
ب- استراتژی توسعه صادرات: 12
انواع استراتژی های رقابتی عام 13
رهبری در هزینه 15
تمایز محصول 16
تمرکز (محدودنگری) 18
میانه روی 20
تعریف بازاریابی: 22
استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار 23
1- استراتژی بازاریابی یکسان 24
2- استراتژی بازاریابی تفکیکی 24
3- استراتژی بازاریابی تمرکزی 25
ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار 26
تقسیم بندی بازار های بین المللی 29
استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی 30
آمیخته محصول 31
اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی 34
آمیخته تشویق و ترفیع 36
توزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابی 37
تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی 38
1- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل 39
2- تصمیم به فعالیت در سطح بینالملل) 49
3- تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بینالملل 51
4- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بینالمللی 53
5- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بینالملل 61
6- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بینالملل 68
فصل سوم (روش تحقیق) 72
تحول فرهنگی (با در نظر گرفتن اقتصاد): 74
بازار خارجی: 75
مصاحبه با خانم مهندس مدیر شهرک فناوری صنایع غذایی و بیو تکنولوژی شمالشرق: 77
فصل چهارم(تجزیه وتحلیل داده ها) 80
1- صادرکنندگان وتولیدگران سبزیجات خشک از دانش و فنون بازاریابی آگاهی لازم را دارند 81
2- سبزیجات خشک از کیفیت مناسب برای صادرات برخوردار می باشند. 82
3- روشهای نوین تولید سبزیجات خشک از سوی تولیدکنندگان مورد استفاده قرارمی گیرد. 83
فصل پنجم(نتیجه گیری و پیشنهادات) 84
پیشنهادات: 86
منابع و ماخذ 87
این پایان نامه دانشجویی....... در بیش از 89 صفحه ,به صورت فایل word,جمع آوری شده است.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده .............................................................................................................................................. 1
فصل اول : طرح تحقیق
1-1 مقدمه ...................................................................................................................................... 3
2-1 موضوع تحقیق ........................................................................................................................ 3
3-1 بیان مساله................................................................................................................................. 4
4-1 اهمیت و ضرورت تحقیق ........................................................................................................ 4
5-1 اهداف تحقیق .......................................................................................................................... 5
6-1 محدود زمانی و مکانی تحقیق.................................................................................................. 5
7-1پیشینه تحقیق............................................................................................................................. 5
1-7-1 تحقیقات داخلی .................................................................................................................. 5
2-7-1تحقیقات خارجی ................................................................................................................. 8
3-7-1 جمع بندی نتایج تحقیقات .................................................................................................... 10
8-1 تعاریف مربوط به هویت........................................................................................................... 11
9-1 موانع و تنگناهای تحقیق .......................................................................................................... 14
فصل دوم : مبانی و چارچوب نظری ............................................................................................... 16
1-2 مقدمه ...................................................................................................................................... 17
2-2 مباحث نظری .......................................................................................................................... 17
1-2-2 دورکیم ................................................................................................................................ 17
2-2-2 پارسونز ................................................................................................................................. 18
3-2-2 ماکس وبر ............................................................................................................................. 20
4-2-2 کنش متقابل نمادی................................................................................................................ 22
5-2-2 کولی ..................................................................................................................................... 23
6-2-2 مید ........................................................................................................................................ 24
7-2-2 گافمن.................................................................................................................................... 26
8-2-2 نظریه هویت (بورک) ............................................................................................................. 27
عنوان صفحه
3-2 چارچوب نظری مورد استفاده تحقیق ...................................................................................... 30
4-2 پرسشهای تحقیق .................................................................................................................... 31
5-2 فرضیات تحقیق ...................................................................................................................... 31
6-2 الگوی نظری و تحلیلی تحقیق.................................................................................................... 32
فصل سوم : روش تحقیق .............................................................................................................. 34
1-3 مقدمه .................................................................................................................................... 35
2-3 نوع تحقیق.............................................................................................................................. 35
3-3 تعریف نظری وعملی متغیرهای تحقیق................................................................................... 35
1-3-3 تعریف نظری متغیرهای تحقیق .......................................................................................... 35
2-3-3 تعریف عملی متغیرهای تحقیق............................................................................................ 38
4-3 متغیرهای مستقل و وابسته ....................................................................................................... 42
5-3 شاخص سازی متغیر های تحقیق ............................................................................................. 43
1-5-3 شاخص سازی متغیرهای مستقل .......................................................................................... 43
2-5-3 شاخص سازی متغیرهای وابسته .......................................................................................... 45
6-3 قابلیت اعتماد شاخص ها (الفای کرانباخ) .................................................................................. 46
7-3 اعتبار تحقیق ............................................................................................................................. 47
8-3 جامعه آماری................................................................................................................................ 47
9-3 تعیین حجم نمونه و شیوه نمونه گیری....................................................................................... 48
1-9-3 تعیین حجم نمونه .................................................................................................................. 48
2-9-3 شیوه نمونه گیری ................................................................................................................... 49
10-3 واحد تحلیل.............................................................................................................................. 50
11-3 تکنیک ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات .............................................................. 50
12-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات............................................................................................... 50
فصل چهارم : یافته ها و دستاوردهای تحقیق...................................................................................... 51
1-4 مقدمه........................................................................................................................................ 52
2-4 توصیف دستاوردهای تحقیق ..................................................................................................... 52
1-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس جنس ..................................................................... 52
عنوان صفحه
2-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس پایه تحصیلی ........................................................ 53
3-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس رشته تحصیلی....................................................... 53
4-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات پدر...................................................... 54
5-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات مادر...................................................... 54
6-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس در آمد ماهانه خانواده............................................. 55
7-2-4 بررسی میزان رضایت از خود دانش آموزان ......................................................................... 57
8-2-4 بررسی میزان تایید دیگران .................................................................................................... 58
9-2-4 بررسی میزان درونی کردن ارزشها ....................................................................................... 59
10-2-4 بررسی میزان هماهنگی ارزشهای گروهی ........................................................................ 60
11-2-4 بررسی میزان پایگاه اقتصادی - اجتماعی دانش آموزان ......................................................... 61
12-2-4 بررسی میزان هویت دینی دانش آموزان ............................................................................ 62
13-2-4 بررسی میزان هویت خانوادگی دانش آموزان ..................................................................... 63
14-2-4 بررسی میزان هویت ملی دانش آموزان ............................................................................... 64
15-2-4 بررسی میزان هویت اجتماعی دانش آموزان ....................................................................... 65
فصل پنجم : تحلیل و تبیین دستاوردهای تحقیق................................................................................ 66
1-5 مقدمه........................................................................................................................................ 67
2-5 آزمون فرضیات......................................................................................................................... 67
1-2-5 آزمون فرضیه 1: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت اجتماعی» دانش آموزان ..................... 67
1-1-2-5 آزمون فرضیه 1/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت دینی» دانش آموزان ........................ 68
2-1-2-5آزمون فرضیه 2/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت خانوادگی» دانش آموزان.................. 68
3-1-2-5 آزمون فرضیه 3/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت ملی» دانش آموزان ......................... 69
2-2-5آزمون فرضیه 2 : بررسی رابطه بین «پایگاه اقتصادی – اجتماعی» و« هویت اجتماعی».... 69
1-2-2-5 آزمون فرضیه 1/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت دینی» ............. 70
2-2-2-5 آزمون فرضیه 2/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت خانوادگی» ..... 70
3-2-2-5 آزمون فرضیه 3/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت ملی» ............... 71
3-2-5 آزمون فرضیه 3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت اجتماعی» ........................ 71
1-3-2-5 آزمون فرضیه 1/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت دینی» ............................. 71
عنوان صفحه
2-3-2-5 آزمون فرضیه 2/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت خانوادگی»...................... 72
3-3-2-5 آزمون فرضیه 3/3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت ملی»................................ 72
4-2-5 آزمون فرضیه 4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت اجتماعی»................................. 73
1-4-2-5 آزمون فرضیه 1/4: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت دینی» ................................... 73
2-4-2-5 آزمون فرضیه 2/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی» ..................................... 74
3-4-2-5 آزمون فرضیه 3/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی» .................................... 74
5-2-5 آزمون فرضیه 5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت اجتماعی» .................. 74
1-5-2-5 آزمون فرضیه 1/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت دینی» ....................... 75
2-5-2-5 آزمون فرضیه 2/5: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت خانوادگی» ................ 75
3-5-2-5 آزمون فرضیه 3/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت ملی» ......................... 76
6-2-5 آزمون فرضیه 6 : بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت اجتماعی»........ 76
1-6-2-5 آزمون فرضیه 1/6: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت دینی»............. 77
2-6-2-5 آزمون فرضیه 2/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت خانوادگی»..... 77
3-6-2-5 آزمون فرضیه 3/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت ملی»............. 78
3-5 تحلیل چند متغیری (رگرسیون چندگانه) .................................................................................. 78
1-3-5 تحلیل چند متغیری هویت دینی ........................................................................................... 78
2-3-5 تحلیل چند متغیری هویت خانوادگی ....................................................................................... 80
3-3-5 تحلیل چند متغیری هویت ملی............................................................................................... 82
4-3-5 تحلیل چند متغیری هویت اجتماعی..................................................................................... 84
4-5 تحلیل مسیر............................................................................................................................... 86
فصل ششم : نتیجه گیری و پیشنهادها .............................................................................................. 92
1-6 خلاصه تحقیق ............................................................................................................................ 93
2-6 جمع بندی و نتیجه گیری .......................................................................................................... 94
3-6 پیشنهادها..................................................................................................................................... 99
فهرست منابع و ماخذ ........................................................................................................................ 102
پیوست
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول1-3 میزان آلفای کرانباخ ........................................................................................................ 47
جدول 2-3 میزان دانش آموزان در حال تحصیل در مقطع متوسطه نیشابوربه تفکیک جنس ،
رشته و پایه تحصیلی............................................................................................................................ 48
جدول 3-3 توزیع حجم نمونه به تفکیک پایه تحصیلی و جنس......................................................... 49
جدول 4-3 توزیع حجم نمونه به تفکیک جنس ، پایه و رشته تحصیلی............................................ 50
جدول 1-4 توزیع دانش آموزان بر حسب جنس ............................................................................. 52
جدول 2-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایه تحصیلی ................................................................... 53
جدول 3-4 توزیع دانش آموزان بر حسب رشته تحصیلی.................................................................. 53
جدول 4-4 توزیع دانش آموزان بر حسب تحصیلات پدر................................................................. 54
جدول 5-4 توزیع دانش آموزان بر حسب تحصیلات مادر................................................................ 55
جدول 6-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درآمد ماهیانه خانواده...................................................... 56
جدول 7-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان رضایت از خود....................................................... 57
جدول 8-4 توزیع دانش آموزان بر حسب مورد تایید دیگران بودن.................................................. 58
جدول 9-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درونی کردن ارزشها ...................................................... 59
جدول10-4 توزیع دانش آموزان بر حسب هماهنگی ارزشهای گروهی............................................ 60
جدول11-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایگاه اقتصادی اجتماعی.................................................. 61
جدول12-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت دینی............................................................ 62
جدول13-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت خانوادگی.................................................... 63
جدول 14-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت ملی............................................................ 64
جدول15-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میز ان هویت اجتماعی..................................................... 65
جدول 1-5 آزمون تفاوت میانگین هویت اجتماعی بر حسب جنس.................................................. 67
جدول 2-5 آزمون تفاوت میانگین هویت دینی بر حسب جنس ..................................................... 68
جدول 3-5 آزمون تفاوت میانگین هویت خانوادگی بر حسب جنس............................................... 68
جدول 4-5 آزمون تفاوت میانگین هویت ملی بر حسب جنس........................................................ 69
جدول 5-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت اجتماعی................................................. 69
جدول 6-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت دینی...................................................... 70
عنوان صفحه
جدول 7-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت خانوادگی.............................................. 70
جدول 8-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت ملی......................................................... 71
جدول 9-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت اجتماعی............................................................ 71
جدول 10-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت دینی.................................................................. 72
جدول 11-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت خانوادگی........................................................... 72
جدول 12-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت ملی.................................................................. 73
جدول 13-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت اجتماعی................................................... 73
جدول 14-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت دینی............................................................ 73
جدول 15-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت خانوادگی................................................. 74
جدول 16-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت ملی.......................................................... 74
جدول 17-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت اجتماعی......................................................... 75
جدول 18-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت دینی ............................................................... 75
جدول 19-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت خانوادگی......................................................... 76
جدول 20-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت ملی................................................................. 76
جدول 21-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت اجتماعی............................................. 77
جدول 22-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت دینی................................................... 77
جدول 23-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت خانوادگی........................................... 78
جدول 24-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت ملی...................................................... 78
جدول 25-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی هویت دینی.. 79
جدول 26-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت دینی در مرحله سوم.................... 79
جدول 27-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم........................................................... 80
جدول 28-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی
هویت خانوادگی ................................................................................................................................. 81
جدول 29-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت خانوادگی در مرحله سوم........... 81
جدول 30-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم.......................................................... 82
جدول 31-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی هویت ملی.... 83
عنوان صفحه
جدول 32-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت ملی در مرحله جدول سوم.......... 83
جدول 33-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم.......................................................... 84
جدول 34-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی
هویت اجتماعی...................................................................................................................................... 85
جدول 35-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت اجنماعی در مرحله چهارم........... 85
جدول 36-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله چهارم....................................................... 86
جدول 37-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت دینی....................................... 88
جدول 38-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت خانوادگی................................ 89
جدول 39-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت ملی....................................... 90
جدول 40-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت اجتماعی................................ 91
فهرست اشکال
شکل 1-2 مدل نظام کنترل فرایند هویت ................................................................................................ 28
شکل 2-2 الگوی نظری و تحلیلی تحقیق ............................................................................................. 33
فهرست نمودارها
نمودار 1-2 رابطه چهار خرده نظام پارسونز (مدل سیبرنیتیک ) ......................................................... 20
نمودار 1-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان رضایت از خود......................................................... 57
نمودار 2-4 توزیع دانش آموزان بر حسب مورد تائید دیگران بودن...................................................... 58
نمودار 3-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درونی کردن ارزشها......................................................... 59
نمودار 4-4 توزیع دانش آموزان بر حسب هماهنگی ارزشهای گووهی............................................... 60
نمودار 5-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایگاه اقتصادی – اجتماعی................................................ 61
نمودار 6-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت دینی............................................................... 62
نمودار 7-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت خانوادگی....................................................... 63
نمودار 8-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت ملی............................................................... 64
نمودار 9-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت اجتماعی......................................................... 65
نمودار1-5 تحلیل مسیر هویت............................................................................................................ 87
این پروژه یامقاله و یا....... در 100 صفحه ,به صورت فایل word,جمع آوری شده است .
شماره مجوز 155/6847532
عقاب یکی از بزرگترین و نیرومندترین پرندگان جهان است. عقابها منظری مغرور و ترسناک و قدرت شکارگری بسیار دارند. برخی از عقابها حین پرواز شکار خود را صید میکنند. عقاب طلائی را گاه سلطان پرندگان گفتهاند. عقابها سخت از خطر، مخصوصاً انسان گریزان هستند وبندرت به آدمی حمله میکنند. عقاب توانائی بلند کردن یک آدم کوچک اندام را دارد.
عقاب معمولاً از ۷۶ تا ۸۹ سانتی متر از نوک منقار تا انتهای دم طول، و از ۳ تا ۶ کیلوگرم جرم و بالهایش حدود دو متر بلندی دارد.
سر عقاب بزرگ و پوشیده از پر است. چشمانی درشت دارد که هریک از آنها در یک طرف سرش قرار دارد. از قدرت بینائی فراوان بهرهمند میباشد. عقابها میتوانند از فراز آسمانها شکار خود را ببینند واز نقاط بلند همچون صاعقه بر سر شکار نگون بخت فرود آیند. منقار نیرومند وتندی دارند. منقار عقاب طلائی به پنج سانتی متر میرسد. برخی از عقابها منقاری بزرگتر دارند.
رنگ و بال و طول و شکل عقابها از منطقه تا منطقهٔ دیگر اختلاف دارد به طوریکه در عقابهای آسیائی و اوروپائی وآمریکائی تفاوت آن نمایان است. عقابها پاهایی نیرومند و به رنگ زرد و روشن دارند. عقابها برای درهم شکستن شکار خود از منقار و چنگال پاهای خود استفاده میکنند. پاهای عقاب طلائی پوشیده از پر (ریش) است، اما قسمت پائین پاها بدون پر میباشد.
عقابها در علفزار و جنگلهای زمینهای پست و بر فراز کوههای بلند و ناهموار و در نقاط دوردست و تقریباً دست نخورده توسط انسان زندگی میکنند.
با پرها و بالهای بلند، عقاب میتواند به آسانی پرواز وشکار خود را از زمین بلند کند. عقاب گاه، با بالهای خود به شکار ضربه میزند. اما نمیتواند با بالهایش بجنگد. عقاب هنگام جنگ از منقار و پاهای نیرومند خود استفاده میکند، بیشتر عقابها قهوهای رنگ و یا سیاه رنگ هستند. جوجه عقابها تا سن بلوغ خود که چهار سال طول می کشد پر و بال کامل ندارند.
عقابها معمولاً از ۲۵ تا ۳۵ سال تقریباً عمر میکنند، البته گاه تا ۴۵ سال و حتی بیشتر هم عمر کردهاند. قلمرو عقاب از پنجاه تا ۱۷۰ کیلومتر مربع پیش بینی کردهاند. آشیانه عقابها بیشتر بر فراز بلندیها، بالای درختان بلند و شکاف صخرهها و کوههای مرتفع و پرتگاهها میباشد.
فهرست مطالب
مقدمه 1
محصولات تولید کارخانه 2
وضعیت بسته بندی 2
تامین مواد اولیه 2
تکنولوژی تولید و بسته بندی 3
تعداد پرسنل 3
تفاوت آبمیوه 3
نوشابه بدون گاز 3
نکتار 4
سیستم کنترل کیفی 4
بررسی خط تولید کارخانه 4
باسکول 4
سیلو 5
پرس 5
پاستورازاسیون 6
تغلیظ 6
سالن تتراپک 9
پاکت سازی 10
ری اریتور 11
نحوه گردش کار در انبار 12
انبار گردانی 14
روش تجزیه و تحلیل درونی 15
روند فروش 16
روند سود 16
روند سرمایه در گردش 20
صادرات 21
استراژی توسعه صادرات 22
سهام و سرمایه 24
فروش شرکت 25
فروش در شرکت شهد ایران 26
فروش کالا 28
فروش نسیه 29
پرسنل بخش واحد فروش شرکت شهد ایران 30
نقش و ارتباط واحد فروش 31
اهداف بخش فروش 32
شرکت سهامی 34
توزیع نیروی انسانی 36
مشخصات ماشین آلات تولیدی 38
منبع 39
این پروژه کارآموزی در بیش از 39 صفحه,به صورت فایل word,جمع آوری شده است.
هم اکنون شما می توانید این پروژه کارآموزی را سفار ش داده و درب منزل دریافت نمایید